středa 14. srpna 2013

nestíhám, neobědvám

Právě jsem se vrátila z chaty a jsem naštvaná. Houby nerostou, počasí rozhodně nebylo na koupání a borůvek je málo. Tedy alespoň tam u nás na Vysočině, kde vítr krutý je.

A jsem zase v Praze a měla jsem jít do práce, místo toho jsem na blogu a na votočvohoz a musím se pustit do upravování fotek z Itálie. Ale vhledem k tomu, že fotek je asi 862, tak se mi do toho moc nechce. Vždycky mám fotky z dovolené vybrané až někdy na podzim.


můj nový receptář prima nápadů z Ikea:D
Mimo jiné dnes musím do Železné a Štěpánské ul., podívat se po nových botách od Melissy, pak koupit nějakou zeleninu a ovoce (jediné, co teď mám doma, je limetka zvláštního tvaru, přivezená z Itálie jako pravý natural souvenir, plus několik rajčat na dně lednice), jít na poštu a seřvat pošťačky, že mi OPĚT nepřišly žádné výzvy do schránky, přestože mám na poště 2 balíčky ze Slovenska (a to mi ještě pošťačka předevčírem tvrdila, že u nich nic nemám, přitom to tam leží od 9.8). Už mě ta pošta fakt štve, to i já jsem spolehlivější, a to je co říct.
No a až zvládnu tohle všechno, tak pojedu domů a udělám si dobrý oběd/večeři. Spíš asi večeři, protože teď neobědvám. Vím, že se má jíst 5x denně, ale zjistila jsem, že je přímá úměrnost mezi tím, jak často jím a kolik toho sním.
Tak jsem se vykašlala na nějaká pravidla a řídím se tím, co mi říká tělo. Jím, jen když mám hlad. A zhubla jsem zatím 2kg, což je málo, ale zase teď nedělám žádný sport, do fitka začnu chodit od září. Včera jsem se vážila a mám 48,8kg. No, spokojená nejsem, ale pořád lepší, než těch 52kg, které jsem měla na jaře. Když si vezmu, kolik bych mohla zhubnout, kdybych na sobě fakt makala... tak je mi špatně z toho, že jsem tak líná.

Před odjezdem na chatu jsem se v šíleném lijáku stavila v Řepích (v Profi-SH byla zase akce...). Zajímavé je, že tam vždycky vlezu a říkám si, že v tak příšerných hadrech nic nevyberu, ale vždycky odcházím s plným pytlem. Tentokrát jsem pořídila dvě obyčejné košile Marks and Spencer, které se mi hodí do práce a jsou tak obyčejné, že je ani nebudu fotit. Pak tři skvělé oversized mikiny, z nihž budu nosit asi jen vínovou univerzitní, ty ostatní mi totiž nesedí, ALE to samozřejmě nebyl důvod k tomu, abych je tam za deset kaček nechala.



Taky jsem vyhrabala originální sáčko s pandama a dvě pánské značkové košile Calvin Klein a American Eagle. A vždycky se to snažím zaokrouhlit, takže jsem ještě vzala skvělé pyžamko Manchester United (bože, co s tím budu dělat?) a naprosto skvělou krátkou zavinovací sukni z Jitexu.

 
 

Ještě bych pro začátek chtěla podotknout na svou obranu, že nejsem zase tak marná, jak to asi vypadá. Baví mě i jiné věci než nakupovat nepotřebné věci a cpát se jídlem! Fakt!
Kupříkladu teď si jdu číst, mám rozečteného Velkého Gatsbyho od Fitzgeralda (byla jsem na tom v kině a řekla si, že si to přečtu) a na kulturním seznamu mám koncert Prago Union v pátek, kino příští týden a v září výstavu Muchy a Klimta, které dříve asi nestihnu. Jo, málo času.
A prázdniny jsou skoro pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat