čtvrtek 25. července 2013

Sekáčová posedlost

 Dnes jsem se bohužel náhodou ocitla v blízkosti oblíbeného sekáče, kde jsem dlouho nebyla. Nedalo mi to a řekla jsem si, že se tam jen skočím podívat... A jak už to tak u mě chodí, nechala jsem tam skoro celou peněženku.
Sekáč se jmenuje Zajíc a nachází se v Heřmanově ulici, kousek od tramvajové zastávky Kamenická. Objevila ho moje kamarádka a jednou mě tam vzala. Mám to sice dost daleko, ale když jedu kolem, nikdy neodolám. Prodává tam příjemná starší paní a při příchodu do obchůdku Váš nos ihned zachytí snesitelný smrádeček starého oblečení a cigaret, což může někoho odradit, někoho naopak. Místnost je celkem malá a přecpaná hromadami hadrů, bot, cédéček, kabelek, knih a nádobí a bůhví, čím vším možným. Nečekejte žádný luxus, tady se musí hrabat ! A o tom to právě je a to je na tom taky to nejhezčí - když v hromadě krámů objevíte TO a ještě za pár drobáčků :) V tomhle sekáči najdete skvělé vintage a retro kousky, které nikdo nemá a všichni budou závidět. Ceny se pohybují kolem 30-60kč a paní dává množstevní slevy


Pořídila jsem tu dnes vintage kabelku, pět nádherných košilí, z nihž dvě jsem Vám vyfotila (ta vpravo je značka Escada a vypadá pravě!), a hezkou konvičku s cibulákovým motivem, se kterou nevím, co budu dělat, ale rozhodně jsem si jí za dvacku musela koupit. 

Další ze secondhandů, které jsem si celkem oblíbila, je řetězec Profi SH, ale jen když je tam akce, protože jinak je to tam dost drahé a věci dost hrozné. Jo, ale když je akce VŠE ZA 10,-, vždycky si vyberu... Naposledy jsem si koupila tenhle skvělý červený svetřík s kratšími rukávy.

Pokud řetězec ještě neznáte, doporučuju se kouknout na jejich stránky profi-sh.cz a zjistit si, kde mají právě akci a kterou pobočku máte nejblíž. V Praze je pobočka v Řepích, na Palmovce a na Ládví.

Prozatím poslední sekáč, který chci představit, je v ulici Lidická na Smíchově. V této ulici je už čtvrtý a je tu nejkratší dobu, ale je bezkonkurečně nejlepší. Vyberou si tu ty náročnější a tomu také odpovídá cena. Věci za 10kč tu nehledejte a kabát po babičce taky ne. Zato tu můžete najít oblečení, které se právě prodává v obchodech jako H&M, Asos, Zara, Promod atd., ale za nižší cenu. Tak bych tento obchůdek nenazvala sekáčem, ale spíš outletem. Je to tam čisťounké a voňavé, všechny hadry voní pracím práškem až za roh a věci jsou většinou úplně nové, často ještě s visačkou, u některých kousků mají někdy i více velikostí (by mě zajímalo, kde to berou?). V zadní místnosti je jeden věšák věnovaný pánům a také se tu najdou hezké kousky, koupila jsem tu přítelovi námořnické kraťasy. Také tu mají NOVÉ podprsenky, plavky, seženete tady i krásné dětské oblečení, pásky, šátky a někdy i boty.

triko H&M 150, svetr Lindex 120, džíny Zara 300, volné chinos Zara 350

 Tenhle sekáč-outlet jsem vzala útokem předevčírem a nelituju utracených peněz ani minutu. Od června jsem sháněla volné kalhoty podobné jako jsou ty harémky, ale trochu jiné, a nemohla jsem je sehnat ani na Votočvohoz. A předevčírem - konečně! Ano, jsou to ty vpravo dole a jsou krásné. Mentolové skinny jsem sice nepotřebovala, ale když už je to XS a narvala jsem se do nich, taky jsem je musela mít. Přiznávám se, jsem závislá na nakupování. Ale to asi nemusím říkat, je to dost jasné i tak.

Snad se Vám po mé ochutnávce zachtělo nějaký sekáč navštívit a pomoct mi v pravidelném rabování, aspoň třeba něco ušetřím. Které jsou VAŠE oblíbené sekáče?

Žádné komentáře:

Okomentovat